LOTOS podejmuje na bieżąco działania w celu rozwoju portfela koncesji w Norwegii. Dnia 8 września 2021 roku, spółka LOTOS Norge złożyła aplikacje w kolejnej rundzie koncesyjnej APA 2021 (ang. Awards in Predefined Areas). Dnia 18 stycznia 2022 roku, w wyniku rozstrzygnięcia rundy koncesyjnej, LOTOS Norge otrzymała ofertę udziału w czterech wnioskowanych koncesjach: PL 1135 (udział 30%, Operator PGNiG 70%), PL 1142 i PL 1143 (udział 17,94%, Operator AkerBP 73,01%) oraz PL 1144 (udział 30%, Operator AkerBP 40%). Trzy koncesje zlokalizowane w obszarze realizowanego projektu NOAKA, gdzie LOTOS będzie współpracował z AkerBP. Natomiast jeden z obszarów, zgłoszony wspólnie z PGNiG, znajduje się w części Morza Północnego, gdzie dotychczas spółka nie prowadziła aktywnych poszukiwań i wydobycia węglowodorów.
Spółka LOTOS Norge jest udziałowcem w koncesjach obejmujących infrastrukturę wydobywczą w obszarach Heimdal oraz Sleipner, w tym: centrum przetwarzania oraz transportu gazu i kondensatu Heimdal (Operator Equinor, udział LOTOS Norge 5%) oraz centrum przetwarzania oraz transportu gazu i kondensatu Sleipner (Operator Equinor, udział LOTOS Norge 15%).
Wydobywany gaz ze złóż Heimdal i Sleipner wtłaczany jest do systemu rurociągów Gassled, a następnie dostarczany do punktów odbioru w Wielkiej Brytanii i Europie kontynentalnej (Królestwo Niderlandów, Niemcy).
Kondensat ze złóż Heimdal wtłaczany jest do systemu rurociągów Forties Pipeline System (FPS), a następnie dostarczany do punktu odbioru w Kinneil Terminal / Hound Point w Szkocji (Wielka Brytania), gdzie jest przetwarzany na produkty końcowe, tj. ropę naftową tzw. Forties Blend oraz frakcje gazowe. Kondensat ze złóż Sleipner transportowany jest rurociągiem do punktu odbioru w Karsto (Norwegia), gdzie jest przetwarzany na produkty końcowe tj. lekką ropę naftową tzw. Gudrun Blend oraz frakcje ciekłe (NGL).
Wydobycie ze złoża Yme, które jest w końcowej fazie zagospodarowania, realizowane będzie przy wykorzystaniu dzierżawionej platformy Maersk Inspirer. Wydobyta ropa naftowa będzie ładowana na tankowiec i transportowana do punktów odbioru w zależności od parametrów ropy naftowej i warunków rynkowych.